,
سبد خالی است
ورود

معرفی مدل های شیر روشویی اهرمی ارزان کاویان

معرفی مدل های شیر روشویی اهرمی ارزان کاویان

اگرچه شیرآلات روشویی ارزان زیادی در بازار موجود است، اما همه آنها کیفیت و زیبایی یکسانی ندارند. قیمت ارزان شیر روشویی اهرمی در نگاه اول وسوسه برانگیز است؛ اما زمانی که تنها عامل تعیین کننده در خرید شیرآلات باشد، ممکن است دردسرهایی ایجاد کند. در صورتی که به دنبال خرید شیر روشویی اهرمی ارزان هستید، گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر را نیز در نظر داشته باشید. ضمانتنامه از شرکتی مطمئن، نشان از اطمینان تولید کننده به کیفیت و دوام شیرآلات دارد. در این مقاله با تعدادی از شیرهای روشویی ارزان اهرمی کاویان آشنا می شوید که علاوه بر گارانتی، دارای طراحی انحصاری و ثبت شده نیز هستند.

شیر روشویی اهرمی ارزان میشکا

شیر اهرمی روشویی میشکا، جدید ترین شیر روشویی ارزان کاویان است که در سال 98 طراحی، تولید و آماده فروش شد. این شیر اهرمی روشویی از پرفروش ترین شیرآلات کاویان است چرا که علاوه بر قیمت اقتصادی و گارانتی 5 ساله، دارای طرحی خاص، انحصاری و ثبت شده نیز است. شیر روشویی ارزان میشکا دارای کارتریج 35 است که علاوه بر مصرف بهینه آب، امکان حرکت نرم دسته اهرمی را فراهم می آورد. طول دسته اهرمی تنظیم آب در شیر روشویی میشکا 10 سانتی متر است که باعث ارگونومی بالای این محصول شده است. وزن شیر روشویی ارزان میشکا، بصورت بهینه تعیین شده است تا قیمت مناسبی داشته باشد. مواد اولیه به کار رفته در این شیر آلیاژ برنج استاندارد است و ضخامت آبکاری آن 17 تا 20 میکرون است که مقاومت در برابر خش افتادگی در طول زمان را تضمین می کند.

شیر اهرمی روشویی  ارزان

شیر روشویی اهرمی ارزان تیدا

شیرآلات کاویان با تولید شیر روشویی تیدا، امکان خرید شیر روشویی ارزان اما خاص و با گارانتی 5 ساله را فراهم آورده است. شیر روشویی اهرمی تیدا، در سال 1394 با الهام از فرم پنگوئن طراحی، تولید و بصورت انحصاری ثبت شد. طول دسته اهرمی این شیر روشویی 7.5 سانتی متر است و مخصوص ست تیدا طراحی شده است. مدل تیدا، اولین شیرآلات کارتریج 25 ایرانی است و پرلاتور مورد استفاده در این شیر روشویی با مخلوط کردن هوا با آب و بدون کاهش فشار آب، مصرف آب را بهینه می سازد. ماده اولیه این شیر روشویی ارزان، آلیاژ برنج کم سرب و استاندارد است و ضخامت آبکاری آن بین 17 تا 20 میکرون.

شیر روشویی اهرمی ارزان

شیر روشویی اهرمی ارزان آوا

شیر روشویی ارزان آوا در سال 1397 به سبد محصولات شیرآلات کاویان اضافه شد و نکته مثبت در مورد آن طول 10 سانتی متری دسته اهرمی تنظیم آب است. روشویی ارزان آوا در دو رنگ کروم و سفید عرضه می شود و دارای 5 سال ضمانت و خدمات پس از فروش است. ماده اولیه به کار رفته در تولید این شیر، آلیاژ برنج کم سرب (زیر 2.5 درصد) است و آبکاری آن بین 17 تا 20 میکرون ضخامت دارد (ضخامت استاندارد آبکاری 12 میکرون است).

شیرآلات اهرمی روشویی ارزان

شیر روشویی اهرمی ارزان هما

شیر روشویی اهرمی ارزان هما از سال 82 و با نام E، در سبد محصولات قطعه فروشی کاویان موجود بود؛ اما پس از ثبت شرکت در سال 86، تحت عنوان هما و بصورت مونتاژ شده وارد بازار شد. شیرروشویی اهرمی ارزان هما با 5 سال ضمانت، از سایر شیرآلات روشویی ارزان کاویان وزن بیشتری دارد. دسته اهرمی این مدل 12 سانتی متر و دارای موج زیبایی است. مواد اولیه مدل هما نیز مانند سایر شیرآلات کاویان آلیاژ شمش برنج استاندارد با زیر 2.5 درصد سرب است و ضخامت آبکاری آن 17 تا 20 میکرون است.

شیرالات روشویی ارزان اهرمی


کیفیت انواع شیر روشویی کاویان یکسان است و پایین تر بودن قیمت شیر روشویی ارزان به دلیل پایین تر بودن کیفیت آن نیست. وزن کمتر، طراحی اکونومی و فرایند تولید ساده تر، درتعیین قیمت شیرآلات ارزان موثر است.
ماده اولیه انواع شیر روشویی کاویان، شمش برنج استاندارد (سرب زیر2.5 درصد، مس بین 58 تا 60 درصد و بقیه روی و ناخالصی های مجاز) است. همچنین واحد کنترل کیفیت نیز مسئولیت کنترل نهایی آبکاری و پرداخت قطعات را پیش از ارائه به بازار بر عهده دارد. قیمت شیرآلات کاویان مناسب است و در نهایت، همه شیرآلات روشویی ارزان کاویان دارای گارانتی و خدمات پس از فروش 5 ساله هستند. پیش از انتخاب شیر روشویی مورد نظر خود، راهنمای خرید شیر روشویی را مطالعه نمایید.


استفاده از این مقاله صرفا با لینک فعال مجاز است.

دسته بندی: دانستنی های شیر روشویی بلاگ

ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

معرفی انواع شیر پیسوار و کاربرد و جنس آن

راهنمای قدم به قدم نصب شیر روشویی توکار

4 گجت کاربردی برای شیر روشویی شما!

راهنمای خرید و مقایسه انواع روشویی

بررسی خلاقانه ترین و جدید ترین مدل های شیرآلات روشویی!

شیر پایه بلند روشویی چه مزایایی دارد؟

معرفی مدل های شیر روشویی اهرمی ارزان کاویان

شیرآلات روشویی از نظر الزامات نصب چه تفاوتی دارند؟

راهنمای مقایسه و انتخاب بهترین شیر روشویی

نظرات شما